2
ADALET İÇİN DİRENENLERİ SAHİPLENİYORUZ!
Vatan topraklarımızda adalet için ölesiye bir mücadele var.
Mustafa Koçak’ın ölüme yatmasından bu yana, Avrupa Halk Cephesi olarak bu direnişin içinde olduk. Açlıklarına ortak olduk. Türkiye faşizminin ve Avrupa emperyalizminin kurumlarının önüne direnişçilerin taleplerini taşıdık.
Yüzlerce pankart astık, yüzlerce duvar yazısı yazdık. Yüzbinlerce bildiri, afiş, pullama yaptık.
Fakat biz şunu çok iyi biliyoruz:
Halkımız! Yoldaşlarımız!
Adaletten Yana Olan Herkes!
SAHİPLENMEYİ BÜYÜTMEYE ÇAĞIRIYORUZ!
Direnişin başından bu yana, üç şehit verdik. Ölüm orucunda dört direnişçi var.
Bu nedenle, sahiplenmemizi büyütmek için, tüm halkımıza, tüm Halk Cephelilere, tüm devrimcilere, ilericilere, demokratlara, aydınlara, vatanseverlere yeni bir çağrı daha yapıyor ve bir program öneriyoruz.
TEMMUZ AYI PROGRAM ÖNERİMİZ:
– 9 Temmuz: TC. Konsolosluk önü eylemleri.
– 10-11 Temmuz: Yazılama eylemleri.
– 12 Temmuz Pazar: Tüm Avrupa çapında merkezi Açlık Grevi.
– 15-16 Temmuz: Avrupa çapında merkezi pankart asma eylemleri.
– 18-19 Temmuz: Bölgesel mitingler. (Hedeflenen bölgeler: Almanya/ NRW, – Almanya/ Stuttgart, – Almanya/ Berlin, – İngiltere/ Londra, – Fransa/ Paris, – Avusturya/ İnsburg, – Avusturya/ Viyana, – İsviçre)
– 19 Temmuz: Belçika-Brüksel Avrupa Parlamentosu önünde miting.
– 19 Temmuz: Fransa-Strasburg Avrupa Parlamentosu önünde miting.
DİRENİŞİ DUYMAYAN KALMAYACAK!
Halkımız! Yoldaşlarımız!
Yukarıda temmuz ayı için öngördüğümüz bu eylemlerin dışında, bazı ek öneri ve kararlarımızı da belirtmek isteriz:
A- Tüm Avrupa çapında, yaygın bir afiş, bildiri, pullama, pankart, duvar gazetesi kampanyası başlatıp sürdüreceğiz. Yüzbinlerce bildiri ve afişle, pullama ve duvar gazetelerimizle, ölüm orucu direnişçilerimizi ve taleplerini DUYMAYAN KALMAYACAK.
B- “ADALET İÇİN 100 BİN İMZA” hedefiyle bir imza kampanyası başlatıyoruz. Sahiplenmeyi EMEĞİMİZLE ve ISRARIMIZLA büyüteceğiz. Halkımızın sahiplenmesini sağlayacak her eylem ve etkinlik için, Halk Cephelilerin daha fazla emeğini talep ediyoruz.
Halkımız! Yoldaşlarımız!
Ebru için, Aytaç için, Didem için, Özgür için çıkacağız meydanlara.
Adaletsizliğe uğramış tüm halkımız için haykıracağız sloganlarımızı.
Direnenler için asacağız pankartlarımızı, afişlerimizi, duvar gazetelerimizi.
Biliyoruz ki, Avrupa’nın en ücra köşesinde haykırılan bir slogan, binlerce kilometreyi aşıp, ülke ülke, şehir şehir dolanıp Ebru’nun, Aytaç’ın, Didem’in, Özgür’ün hücrelerine ulaşıyor.
Biliyoruz ki, binlerce kilometre uzakta asılan bir pankartın haberi eninde sonunda ulaşıyor direnenlere.
HER EYLEMİMİZ SES OLUYOR, NEFES OLUYOR direnenlere.
Biliyoruz ki, Avrupa’da yaptığımız her eylem, AKP faşizmini rahatsız ediyor. Görmezden, duymazdan gelseler de biliyoruz ki, görüyor ve duyuyorlar. Gördüklerinden duyduklarından korkuyorlar. Direnişin gücü ve direnenlerin sahiplenilmesinin büyüklüğü onları korkutuyor.
HER EYLEMİMİZ KORKU oluyor, KABUS oluyor, BASKI oluyor EGEMENLERE.
İşte böyle olduğu içindir ki, yukarıda önerdiğimiz eylemleri hayata geçirmek, acil, zorunlu ve önemlidir.
Onları yaşatmak için,
adalet için,
haklar ve özgürlükler için, ADALET DİRENİŞİNİ SAHİPLENELİM, EYLEMLERİMİZİ ÇOĞALTALIM,
YAYGINLAŞTIRALIM,
KİTLESELLEŞTİRELİM.
Sahiplenmenin Onuru ve Sorumluluğuyla Tüm Halkımızı temmuz ayı eylemlerine katılmaya çağırıyoruz.
Zafer Direnenlerin Olacaktır.
03.07.2020
AVRUPA HALK CEPHESİ


