Home açıklamalar Ankara Halk Cephesinden Açıklama: Selam Olsun Dev-Genç’imizin 52. Yılına

Ankara Halk Cephesinden Açıklama: Selam Olsun Dev-Genç’imizin 52. Yılına

by halkinkutuphanesi@gmail.com
Ankara Halk Cephesinden Açıklama: Selam Olsun Dev-Genç’imizin 52. Yılına - Image 1
Ankara Halk Cephesinden Açıklama: Selam Olsun Dev-Genç’imizin 52. Yılına - Image 1

Bir Dev-Genç’imiz var!…

Türkiye Devrimci Hareketine en değerli kadroları yetiştiren.

Bir Dev-Genç’ imiz var!..

Faşizme karşı dişe diş mücadele yürüten. 

Bir Dev-Genç’imiz var!… 

Devrimci mücadele tarihine altın harflerle adını yazdıran. 

Bir Dev-Genç’ imiz var!… 

Hasan Selimleri, Elifleri, Şafakları, Bahtiyarları, Koçakları yaratan. 

Bir Dev-Genç’imiz var en güzellerimizi yaratan.

Ve  Dev-Genç’ lilerimiz var… 

Cüret, direniş, savaşta en ön safta yer alan. 

 

  Dev-Genç’liler bu halkın en onurlu evladıdır. Emperyalizmin yozlaştırma politikasına karşı gençliğe umut taşıyan olmuştur Dev-Genç’ liler. Dev-Genç mücadelesini hiçbir zaman gençlikle sınırlamadı. Yeri geldi 15-16 Haziran büyük işçi direnişinde işçilerin yanında, yeri geldi öğrenci boykotlarında, yeri geldi yoksul gecekondu mahallelerinde evi için direnen halkımızın yanında yerini aldı. Ülke gençliğinin namusudur Dev-Genç’liler. Yeni insanı yaratan ve gençliğe önderlik etme misyonunu taşımıştır hep. 52 yılda yeni yeni gelenekler yarattılar mücadele tarihinde.  Bizde Ankara Halk Cephesi olarak Dev-Genç’i ve Dev-Genç’lileri selamlıyoruz. 52. Yılını kutluyoruz… 

 

SELAM OLSUN 52. YILINDA DEV-GENÇ’ İMİZE! 

YAŞASIN DEV-GENÇ 

YAŞASIN DEV-GENÇ’LİLER ! 

                                                              

                                                ANKARA HALK CEPHESİ 

 

You may also like

Leave a Comment