0
Avrupa Dev-Gençliler olarak
13 Haziran Pazar günü, 7 ve 13 Haziran tarihleri arasında ölümsüzleşen
şehitlerimizi andık. Tek tek kısa anlatımlarını okuduktan sonra Ümit İlter’ in
“Erdal’a Engin’e” şiirini okuduk ve saygı duruşuyla anmamızı
sonlandırdık. Şehitlerimizi anmak, onları mücadelemizde yaşatmak görevimizdir.
Yarattıkları değer ve
geleneklere sahip çıkıyor, onlara laik olmak için mücadele ediyoruz.
Şehitlerimiz Onurumuz,
Namusumuzdur! Devrimcilik Yapma Nedenimiz, Israr Ve Kararlılık Sebebimizdir!
Devrim Şehitleri Ölümsüzdür!
