Home açıklamalar Adalet Bakanlığı Gönderilen Maillere Cevap Verdi: “Hiçbir Organ, Merci Mahkemelere Talimat Veremez”

Adalet Bakanlığı Gönderilen Maillere Cevap Verdi: “Hiçbir Organ, Merci Mahkemelere Talimat Veremez”

by halkinkutuphanesi@gmail.com
Adalet Bakanlığı Gönderilen Maillere Cevap Verdi: “Hiçbir Organ, Merci Mahkemelere Talimat Veremez” - Image 1

Adalet Bakanlığı Gönderilen Maillere Cevap Verdi:  “Hiçbir Organ, Merci Mahkemelere Talimat Veremez” - Image 1
O
Halde Neden İtirafçıların İftiralarıyla Hazırlanan Dosyalar Çöktüğü Halde
Mahkemeler Yasaların Gereklerini Yerine Getirmiyor?
Neden
Mustafa Koçak Ve Diğer Halk Çocukları Tahliye Edilmiyor?

Dortmund’da
Mustafa Koçak’ın taleplerinin kabul edilmesi için Adalet Bakanlığı’na telefon
etmeye, mail göndermeye devam ediliyor. Adalet bakanlığı bu maillerden birisine
yazdığı cevap metnine “Anayasanın 138. maddesi, 2. fıkrasına” atıfta
bulunularak Adalet Bakanlığı’nın, “mahkemelere ve hâkimlere talimat”
veremediği iletildi.
Adalet
bakanlığından İrfan Yılmaz adıyla gönderilen cevapta “hiç bir organ,
mahkeme, merci yâda kişi yargı yetkisinin kullanılmasında mahkemelere emir ve
talimat veremez. Genelge gönderemez, tavsiye ve telkinde bulunamaz”
denildi.
Mustafa
Koçak’ı ve daha sayısız tutukluğu adil yargılamadan, hâkim ve savcılara talimat
vererek tutuklatan, onlarca yıl hapis cezası yâda müebbet hapis cezası veren
AKP iktidarı ve onun “bakanlığı” söz konusu olan direniş talepleri
olunca mahkemelere “emir ve talimat” veremiyor.
İtirafçıların,
gizli tanıkları, iftiracıları kullanarak dava dosyaları hazırlatan AKP
iktidarı,
Halk
çocuklarının adil yargılanma talepleri karşısında sağır ve dilsiz oluverdiler.
“Yargının
Bağımsızlığı” oyununa sarılıverdiler.
İtirafçılara
istedikleri yalanları dikte ettirirlerken;
Halkın
avukatları, halkın sanatçıları, halkın mühendisleri, DEV-GENÇLİLER, halk
meclisi çalışanları hiçbir delil olmaksızın yüzlerce yıllık hapis cezalarına
çarptırılırken;
Yargı
Faşizmin Boyun eğdirme Aracı Olarak Kullanılırken
“yargı
bağımsızlığı” oyununu oynamaları komiktir.
Direniş
bu yalanları bu yalanları çoktan açığa çıkarmıştır.
Mustafa
Koçak, kendi yasalarına göre Adalet bakanlığının “güvencesi” altında
bir tutsak iken işkence görmüş, 73 yerinden yaralanmıştır.
Adalet
bakanlığı faşizmin yasalarını hayata geçiren bir zulüm kurumudur.
Direnme
politikalarımız, ölüm orucu direnişimiz onların tüm yalanlarını, demagojilerini
çoktan yerle bir etmiştir.
Yaşasın Ölüm Orucu
Direnişimiz!
Dortmund Halk Cephesi

You may also like

Leave a Comment