Category:
ankara
Ankara Yüksel Direnişçileri Akşam Açıklamasını Mustafa Koçak İçin Yaptılar
written by halkinkutuphanesi@gmail.com
Akşam
açıklaması O’nun içindi…
Yalancı tanıklık yapsın diye Mustafa Koçak’a 12 gün boyunca Emniyette işkence
yaptılar. Eğer istedikleri ifadeyi verirse emniyetten rahatça çıkıp
gidebileceğini söylediler. Mustafa, onurunu satmadı. Yalancı tanıklık yapmadı.
Sonra hamile kız kardeşine tecavüz etmekle tehdit ettiler. Arkadaşlarının
üzerine yalan ifade vermesini istediler. Mustafa, böylesi çirkin bir pazarlıkta
yer almadı. KHK’larla birlikte insanları birbirini ihbar etmeye zorlayan, iş
arkadaşlarını, komşularını ihbar edenlere “ihraç edilmeme ödülü”
veren, dostlukları, güveni zedeleyen bu rezil sisteme karşı Mustafa, tepeden
tırnağa temiz kaldı. Tepeden tırnağa güven inşaa etti yozlaşmanın karşısına.
Bu yüzden O’na bedel ödetiyor faşizm. Bir yalancı tanığın yalan beyanından
başka hiçbir şey bulunmayan bir iddianameyle suçlanıp müebbet hapse mahkum
edildi. Adalet istemek için açlık grevine başlamak zorunda kaldı. Anne ve
babası, Adliye önünde, Meclis önünde oğulları için adalet ararken defalarca
gözaltına alındılar, hakarete uğradılar. Ve Mustafa, açlığının 90. gününden
itibaren açlık grevini, ölüm orucuna çevirdiğini avukatları aracılığıyla
duyurdu!
İstese o emniyetten çıkıp giderdi o gün. Fakat O, yalancı tanıklık yaparak
kimsenin canını yakmadı, kimsenin ocağına ateş düşürmedi. Onurlu olmanın, insan
olmanın bedelini ödüyor şimdi.
Bu ağır bedeli bir başına mı ödeyecek peki?
Kim kendine “insanım” diyorsa; O’nun adalet talebine ses vermek
zorundadır. Çünkü Mustafa, “kaybettiğimiz” insanlıktır!
yaptılar. Eğer istedikleri ifadeyi verirse emniyetten rahatça çıkıp
gidebileceğini söylediler. Mustafa, onurunu satmadı. Yalancı tanıklık yapmadı.
Sonra hamile kız kardeşine tecavüz etmekle tehdit ettiler. Arkadaşlarının
üzerine yalan ifade vermesini istediler. Mustafa, böylesi çirkin bir pazarlıkta
yer almadı. KHK’larla birlikte insanları birbirini ihbar etmeye zorlayan, iş
arkadaşlarını, komşularını ihbar edenlere “ihraç edilmeme ödülü”
veren, dostlukları, güveni zedeleyen bu rezil sisteme karşı Mustafa, tepeden
tırnağa temiz kaldı. Tepeden tırnağa güven inşaa etti yozlaşmanın karşısına.
Bu yüzden O’na bedel ödetiyor faşizm. Bir yalancı tanığın yalan beyanından
başka hiçbir şey bulunmayan bir iddianameyle suçlanıp müebbet hapse mahkum
edildi. Adalet istemek için açlık grevine başlamak zorunda kaldı. Anne ve
babası, Adliye önünde, Meclis önünde oğulları için adalet ararken defalarca
gözaltına alındılar, hakarete uğradılar. Ve Mustafa, açlığının 90. gününden
itibaren açlık grevini, ölüm orucuna çevirdiğini avukatları aracılığıyla
duyurdu!
İstese o emniyetten çıkıp giderdi o gün. Fakat O, yalancı tanıklık yaparak
kimsenin canını yakmadı, kimsenin ocağına ateş düşürmedi. Onurlu olmanın, insan
olmanın bedelini ödüyor şimdi.
Bu ağır bedeli bir başına mı ödeyecek peki?
Kim kendine “insanım” diyorsa; O’nun adalet talebine ses vermek
zorundadır. Çünkü Mustafa, “kaybettiğimiz” insanlıktır!
Nazan
Bozkurt
Yüksel Direnişçisi
Bozkurt
Yüksel Direnişçisi
Ankara’da TAYAD’lıaileler Mustafa Koçak İçin Adalet İstiyoruz ozalitleri asarak adalet çağrısı
yaptılar.
Balgat
100.yıl Çankaya üniversitesi kavşağı, Dikmen İlker caddesine, Seyran Bağları mahallesine,
Şirintepe mahallesine ve Mamak yaşlılar parkına Mustafa Koçak için ozalitler
asıldı.
100.yıl Çankaya üniversitesi kavşağı, Dikmen İlker caddesine, Seyran Bağları mahallesine,
Şirintepe mahallesine ve Mamak yaşlılar parkına Mustafa Koçak için ozalitler
asıldı.
Mustafa adil
yargılanmak için Bedenini Açlığa yatırmıştı ve bugün 90.gün Mustafa’nın Açlık
Grevi Ölüm Orucuna evrildi. Annesi babası ve Avukatları Mustafa yaşasın diye
çırpınıyor.
yargılanmak için Bedenini Açlığa yatırmıştı ve bugün 90.gün Mustafa’nın Açlık
Grevi Ölüm Orucuna evrildi. Annesi babası ve Avukatları Mustafa yaşasın diye
çırpınıyor.
Peki sizler
ne bekliyorsunuz yaşasın demek için.
ne bekliyorsunuz yaşasın demek için.
Ölmesini mi?
Mustafa’ya ses verin Mustafa’ya can olun soluk olun. Onun o gülen gözleri
kaybolup gitmesin.
Mustafa’ya ses verin Mustafa’ya can olun soluk olun. Onun o gülen gözleri
kaybolup gitmesin.
Mustafa
Koçak için adalet istiyoruz
Koçak için adalet istiyoruz
ANKARA
TAYAD’lı AİLELER
TAYAD’lı AİLELER
Ankara DİH: Mustafa Koçak Şimdi Bize Onurlu Yaşamayı Öğretiyor
written by halkinkutuphanesi@gmail.com
Şerefsiz,
iftiracı Berk Ercan’ın yalanları sonucunda görkemli adalet saraylarınızda
savunması bile alınmadan ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası verildi Mustafa
Koçak’a. Tüm yalan ifadeleri olabilirler, -miş’ler ve -muş’larla dolu olan bir
şerefsiz bulunca kullandı adaletsiz sisteminiz.
iftiracı Berk Ercan’ın yalanları sonucunda görkemli adalet saraylarınızda
savunması bile alınmadan ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası verildi Mustafa
Koçak’a. Tüm yalan ifadeleri olabilirler, -miş’ler ve -muş’larla dolu olan bir
şerefsiz bulunca kullandı adaletsiz sisteminiz.
Ve
Mustafa Koçak kararınızı tanımadı. Her gün ölmektense direnerek, hakkını
arayarak hücre hücre eriyerek ama onuruyla ölmeyi seçti ve 3 Temmuz günü açlık
grevine başladı Mustafa Koçak.
Mustafa Koçak kararınızı tanımadı. Her gün ölmektense direnerek, hakkını
arayarak hücre hücre eriyerek ama onuruyla ölmeyi seçti ve 3 Temmuz günü açlık
grevine başladı Mustafa Koçak.
Tam
90 gündür aç Mustafa Koçak. Tüm zorla müdahale tehditlerine, B1 vitamininin
verilmemesine, ailesinin onu sahiplenmek için çıktığı alanlardan işkencelerle gözaltına
alınmasına rağmen direniyor Mustafa Koçak. Ve bugün direnişinin 90. gününde
avukatı aracılığıyla yeni bir açıklama yayınlayarak direnişini ölüm orucuna
çevirdiğini belirtti. Ve yazdığı mektubunda bizlere sesleniyor Mustafa.
90 gündür aç Mustafa Koçak. Tüm zorla müdahale tehditlerine, B1 vitamininin
verilmemesine, ailesinin onu sahiplenmek için çıktığı alanlardan işkencelerle gözaltına
alınmasına rağmen direniyor Mustafa Koçak. Ve bugün direnişinin 90. gününde
avukatı aracılığıyla yeni bir açıklama yayınlayarak direnişini ölüm orucuna
çevirdiğini belirtti. Ve yazdığı mektubunda bizlere sesleniyor Mustafa.
Ve
diyor ki: “… Ve ben de ölüm pahasına bile olsa adaleti savunacağım!
diyor ki: “… Ve ben de ölüm pahasına bile olsa adaleti savunacağım!
Adaletsizliğin
karşısında da ölümüne duracağım.
karşısında da ölümüne duracağım.
‘ben
sabahlara güneş olmaya gidiyorum
sabahlara güneş olmaya gidiyorum
Kimse
karanlığa uyanmasın diye’
karanlığa uyanmasın diye’
Bu
uzun ama onurlu yola çıktığımda asla durmak için değil, hep bir adım daha
ileriye gitmek için yola düştüm. Ve o yolda en büyük adımlardan birini ucunda
ölüm olan bu eyleme başlayarak atıyorum. Atmış olduğum bu adım haktan,
hukuktan, adaletten, özgürlükten ve insanca bir yaşamdan yana olmak isteyen
herkese bir çağrıdır!
uzun ama onurlu yola çıktığımda asla durmak için değil, hep bir adım daha
ileriye gitmek için yola düştüm. Ve o yolda en büyük adımlardan birini ucunda
ölüm olan bu eyleme başlayarak atıyorum. Atmış olduğum bu adım haktan,
hukuktan, adaletten, özgürlükten ve insanca bir yaşamdan yana olmak isteyen
herkese bir çağrıdır!
Bugün
bir şeyleri kaybetmek korkusuyla feda ettiklerimiz gelecekte en kahredici
pişmanlıklarımız olabilir. İnsanım diyen hiç kimse başı önde, onurunu ve
doğrularını savunamamış olarak ölmek istemez. Bu bir direniş çağrısıdır!
Etrafımızı adaletsizlikle saran korku duvarlarının koskocaman karanlıklarına
bizi hapsetmek isteyenlere karşı, tek bir alev topu gibi parlayarak en kör
karanlıkları aydınlatmanın, kâğıttan yapılmış korku duvarlarını parçalamanın
bugün tam sırasıdır!
bir şeyleri kaybetmek korkusuyla feda ettiklerimiz gelecekte en kahredici
pişmanlıklarımız olabilir. İnsanım diyen hiç kimse başı önde, onurunu ve
doğrularını savunamamış olarak ölmek istemez. Bu bir direniş çağrısıdır!
Etrafımızı adaletsizlikle saran korku duvarlarının koskocaman karanlıklarına
bizi hapsetmek isteyenlere karşı, tek bir alev topu gibi parlayarak en kör
karanlıkları aydınlatmanın, kâğıttan yapılmış korku duvarlarını parçalamanın
bugün tam sırasıdır!
Bu
bir direniş çağrısıdır! Karanlığı alt etmek, aydınlığın ateşini yakmak için, en
sağır kulakların “Duy!” diyeceği, en kör gözlerin “Gör!” diyeceği o tek ve
büyük çığlığı yaratmak için sesini sesime kat ki gürül gürül haykıralım!”
bir direniş çağrısıdır! Karanlığı alt etmek, aydınlığın ateşini yakmak için, en
sağır kulakların “Duy!” diyeceği, en kör gözlerin “Gör!” diyeceği o tek ve
büyük çığlığı yaratmak için sesini sesime kat ki gürül gürül haykıralım!”
Adalet
için ölüm orucunda Mustafa Koçak. Sadece kendisi için değil açlığa mahkûm
edilen halkımız için, işyerlerinde iş cinayetlerinde katledilen işçiler için, halkın
adalete olan açlığı için, “adalet istiyorum” diye haykırarak Ankara
Güvenpark’ta bedenini tutuşturan Recep Peker için …
için ölüm orucunda Mustafa Koçak. Sadece kendisi için değil açlığa mahkûm
edilen halkımız için, işyerlerinde iş cinayetlerinde katledilen işçiler için, halkın
adalete olan açlığı için, “adalet istiyorum” diye haykırarak Ankara
Güvenpark’ta bedenini tutuşturan Recep Peker için …
Şimdi
yapmamız gereken Mustafa Koçak’ın çağrısına ses vermektir. Onun adalet talebini
kendi adalet talebimiz ile haykırmaktır. Tamamen siyasi kararlar veren
mahkemeleri mahkûm etmek ve Mustafa için adalet istemek zorundayız. Bu bizlerin
insani olarak sorumluluğumuzdur. Yaşama karşı sorumluluğumuzdur. İlerde keşke
dememek için, adalet için Mustafa Koçak’ın sesi olmak zorundayız.
yapmamız gereken Mustafa Koçak’ın çağrısına ses vermektir. Onun adalet talebini
kendi adalet talebimiz ile haykırmaktır. Tamamen siyasi kararlar veren
mahkemeleri mahkûm etmek ve Mustafa için adalet istemek zorundayız. Bu bizlerin
insani olarak sorumluluğumuzdur. Yaşama karşı sorumluluğumuzdur. İlerde keşke
dememek için, adalet için Mustafa Koçak’ın sesi olmak zorundayız.
Mustafa Koçak’ın Talepleri Kabul
Edilsin!
Edilsin!
Mustafa Koçak Yalnız Değildir!
Mustafa Koçak İçin Adalet İstiyoruz!
Yaşasın Ölüm Orucu Direnişimiz!
Ankara Devrimci İşçi Hareketi
30.09.2019 tarihinde
Ankara İdilcan Kültür Merkezi olarak; “Tutsak Grup Yorum Üyeleri İbrahim
Gökçek-Helin Bölek-Bahar Kurt-Barış Yüksel Süresiz Açlık Grevinde!” Yazılı
Yüzüncüyıl, Dikmen Sinan Caddesi, Dikmen İlker Caddesi, Seyranbağları ve Misket
Caddesine 5 adet ozalit astı.
Ankara İdilcan Kültür Merkezi olarak; “Tutsak Grup Yorum Üyeleri İbrahim
Gökçek-Helin Bölek-Bahar Kurt-Barış Yüksel Süresiz Açlık Grevinde!” Yazılı
Yüzüncüyıl, Dikmen Sinan Caddesi, Dikmen İlker Caddesi, Seyranbağları ve Misket
Caddesine 5 adet ozalit astı.
-KURUMUMUZ
BASILMASIN!
BASILMASIN!
-KONSER YASAKLARI
KALDIRILSIN!
KALDIRILSIN!
-LİSTELER
KALDIRILSIN!
KALDIRILSIN!
-TUTSAK GRUP
YORUM ÜYELERİ SERBEST BIRAKILSIN!
YORUM ÜYELERİ SERBEST BIRAKILSIN!
-HAKKIMIZDA
AÇILAN TÜM DAVALAR DÜŞÜRÜLSÜN! TALEPLERİMİZ KABUL EDİLSİN!
AÇILAN TÜM DAVALAR DÜŞÜRÜLSÜN! TALEPLERİMİZ KABUL EDİLSİN!
ANKARA
İDİLCAN KÜLTÜR MERKEZİ
İDİLCAN KÜLTÜR MERKEZİ








